sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

28 Eylül 2009 Pazartesi

Senİ Çok Özledİm..



Bir gece çıkacaksın yola
dönüp bakmayacaksın bile ardına
geçmişi anımsayacaksın
buruk bir gülümseme olacak umarsızca yüzünde
pişman olacaksın yaptıklarına
her nefes alışında sızlayacak yüreğin
yaşadığına lanet edeceksin belkide...

her dakika bana yaptığın haksızlıkları düşüneceksin
hayatı kendine zehir edeceksin
inan bana bir gün gelecek sen elinde bir çicek
GERİ DÖNECEKSİN...

aynı sevinçle seni karşılayacağımı zannedeceksin
evimizin önünde bir kalabalık görececeksin
onlarla beraber gittiği yere ilerleyeceksin
karşında bir mezarlık üzerinde iki satır

SENİ BU ZAMANA KADAR BEKLEDİM NEREDEYDİN,GÖZLERİM YOLLARDA KALDI SENİ ÇOK ÖZLEDİM !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder