sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

9 Eylül 2009 Çarşamba

SeN BeNiM HerSeYimSiN.. 5

Sen benim her şeyimsin!
Her şey nedir bilir misin?

Belki... sevmek delicesine
Hasretinden prangalar eskitmek.

Belki... özlemek umut etmek
Her yerine yüz sürmek doyasıya.

Belki... öpmek koklamak
Sarılmak bırakmamacasına.

Belki... fethedebilmek seni
Sınırlarını duvarlarını zorlamak.

Belki... hükmetmek her şeyine
Ruhuna kalbine bedenine.

Belki... iniltilerini duyabilmek
Rüyalarımda olduğu gibi.

Belki... ekmeğim aşım olmak
Sigaramdan tüten duman.

Belki... oluklar başında
Kana kan’a içtiğim su.

Sen benim her şeyimsin!
Her şey nedir bilir misin?

Bilirsin! bilirsin!
Çünkü sen benim her şeyimsin
Sen benim her şeyimsin!
Her şey nedir bilir misin?

Belki... sevmek delicesine
Hasretinden prangalar eskitmek.

Belki... özlemek umut etmek
Her yerine yüz sürmek doyasıya.

Belki... öpmek koklamak
Sarılmak bırakmamacasına.

Belki... fethedebilmek seni
Sınırlarını duvarlarını zorlamak.

Belki... hükmetmek her şeyine
Ruhuna kalbine bedenine.

Belki... iniltilerini duyabilmek
Rüyalarımda olduğu gibi.

Belki... ekmeğim aşım olmak
Sigaramdan tüten duman.

Belki... oluklar başında
Kana kan’a içtiğim su.

Sen benim her şeyimsin!
Her şey nedir bilir misin?

Bilirsin! bilirsin!
Çünkü sen benim her şeyimsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder