sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

28 Eylül 2009 Pazartesi

Kadın ne demek ister?




Kadın ne demek ister?

* İhtiyacımız var = Ben istiyorum * Bu senin kararın = Doğru karar apaçık görünüyor ama...
* Ne istersen yap = Sonra nasıl olsa ödetirim onu sana.
* Konuşmamız gerekiyor = Şikayetlerim var.
* Sen... Çok erkeksisin = Traş olman gerekiyor ve çok terliyorsun.
* Hayır ben duygusal bir dönemde değilim, saldırgan da değilim! = Adet dönemim.
* Bu mutfak çok kullanışsız = Yeni bir ev istiyorum.
* Yeni perdeler istiyorum = Ve halılar, ve mobilya ve duvarkağıdı...
* Düğün ayakkabısı almamız lazım = Diğer 40 çift istediğim beyaz tonunda değil.
* Resmi şuraya as = HAYIR... Oraya demek istedim.
* Bir ses duydum sanki = Sanırım uyudun.
* Beni seviyor musun? = Pahalı birşeyler isteyeceğim.
* Beni ne kadar seviyorsun? = Bugün senin hoşlanmayacağın bir şey yaptım.
* Popom büyük mü? = Bana güzel olduğumu söyle.
* İletişim kurmayı öğrenemedin = Beni onayla.
* Bu tariften hoşlandın mı? = Hoşlansan da hoşlanmasan da alışmak zorundasın. Ben böyle pişiriyorum.
* Bağırmıyorum! = Evet bağırıyorum, çünkü bu konu çok önemli!
* Haklısın tatlım... = Beni çok sinirlendirdin... Kafamı kızdırıyorsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder