sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

23 Eylül 2009 Çarşamba

RABBİM NE GÜZELSİN


RABBİM NE GÜZELSİN

Aşkın hal olup yüreklere aktığı yerdir Kâbe,

Rabbin perdeyi kaldırıp baktığı yerdir Kâbe,

Makamı ibrahimden başlar ise selam,


Cümle günahların ruhlardan çıktığı yerdir Kâbe,

Aşka düşen yüreklere sunulan bir yudum su;

Sevgi vuslatının, sonsuzluk gibi yaktığı yerdir Kâbe

Bu mektubu Kâbe’den yazıyorum, içimi kaplayan hüzün ve sevinç gurbeti ile, Kâbe'yi, Allahın evini seyrediyorum hayallerimin tepelerinde gezdirdiğim Kâbe'deyim şu an

İçim alabildiğine heyecan, sevgi ve gözyaşı dolu, her hatıraya her hayale ağlıyorum… dünya da değil de, dünya ötesi bir mekandan dünyayı seyrediyorum sanki

Nasıl ağlanmaz ki Kâbe; Beytullah Kâbe insanın ilk evi ve ilk mabedi Onda insanlığın tarihi var onda Rabbe kulluğun sırları var

Kâbedeyiz işte, meleklercesine tavafta dönüyor, dönüyoruz Hacer-ül esved-i cennet taşını doyasıya öpmek, Hacer validemiz gibi Safa ve Merve tepelerinde koşmak, kızgın güneşte terleyerek, zemzeme koşmak, hele hele dikişsiz elbiselerimiz ihramla mahşer provasını andırır bir halle Kâbe de dua etmek dünya teninden sıyrılıp, yeni kapıları açtırıyor

Kâbe’nin kapısına geçtim oturdum sanki büyük bir gül ağacının bir dalına oturmuş gibiyim her taraf gül kokuyor Kâbeyi İlk gördüğüm anı hatırlıyorum iki gün önceydi saat gecenin 1230 u ihrama girdik Abdulaziz kapısından içeri girdik, gözlerimiz yerde bab-u selam kapısına doğru ilerliyoruz Kâbe yi tam karşımıza alınca gözlerimizi kaldıracağız ve bab- u selamdayız gözlerimizi kaldırıyoruz… aman Allah’ım Kâbe Beytullah bütün ihtişamı nazı ve heybeti ile karşımızda titriyorum… hadis -ilk gördüğünüzde ne dua ederseniz Allah kabul edecek- diyor: ellerim dua da: yarabbi bundan önceki ettiğim duaları ve bundan sonra ki edeceğim duaları kabul et… ya Rabbim beni hizmetten ayırma ya Rabbi

İnanın kelimeler kifayetsiz Kâbe’yi ilk gördüğüm andaki ihtişamı anlatmam için keşke diyorum bütün sevdiklerim şu anda burada olsa diyorum gözyaşlarım

Kâbe, sen beytullahsın Sen leyl-i siyâhsın,

Kâbe müminlerin gönlüne düşmüş aşk-ı âhsın

Nuru dilâradan süzülen beşere bâhtsın;

Sonsuzluğun kalbine dikilmiş bir tâhtsın

O tahta oturan ve o tahtı, beytullahı gören sonsuzluğu biraz daha hissediyor herhalde

Harem bölgesi nurlarla dolu Hirâyı, serv-i unutmak mümkün mü Hz Havva ile Hz Adem (as) buluştuğu Arafat dağını Arafat da buruk bir hüzünle dua ettim… benim dünya da kavuşmak istedim bir sevgili yok… en azından hizmete ve Resulullaha kavuşmayı diledim rabbimden

Üç gün önce Medine’den geldik Mekke’ye Medine Resulullah’ın Kâbe Allahın evi… Mediye’yi çok sevdim Medine de Resulullah’ın kokusu var O’nu (sav) andığım şu an bile kokun geliyor ya Resulallah

Hayal dünyasındayım sanki Allah bu kadar lütfü biz insanlara mı vermiş vesile olanlardan Allah râzı olsun Güzel ülkemin insanlarını özlemedim desem yalan olur Güzel Türkiyem ne olur Kâbe'ye gel yılda en az bir defa canu gönülden dua et Rabbim lütfederburası günahların bittiği sonsuzluk kapısının açıldığı yer

Mekke ve Medine Allah’ın cemal ve celal sıfatlarının tecelli ettiği yer Medine Anne Mekke baba sanki kabeyi seyrediyorum işte, 100 bin den fazla insan Allah Allah diye tavafta Kabe sanki beni çağırıyor gitmemek olmaz gidip şu nur seline karışmak, tavafta kendinden geçmek, Kabe’nin kapısına , örtüsüne sarılarak doyasıya ağlamak ne güzel..

Rabbim çok şükür…

Rabbim ne güzelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder