sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

28 Eylül 2009 Pazartesi

Özledim seni Dede ölümünden yıllar sonra özledim



özledim seni dede ölümünden yıllar sonra özledim dede
belkide en ihtiyacım olduğu zaman öğütlerine gerek duyduğum zaman
yoksun dede üzerime okul formasını giydiğimden beri yoksun dede

toprağına sarılmak doyasıya hava çekmek belkide kokunu almak dede
ama küsüm gelemem alıştırdın beni her 15 günde bi seni beklemeye
dolaptaki kokuyu açmaya köstekli saatinin sesiyle uyumaya
özledim dede senle gezmeye çıkıp saatlerce eve gelmeyip sonrada kaybolduğumuz günleri
sen özledinmi beni dede

bir buruk resmin bile yok şuan bende neyle yetiniyorum biliyormusun
o sözlerinle senin anılarınla sessizce gömülüp odama ağlıyorum dede
artık sana okadar küstümki öylesine sildimki seni dede ikinci ismimi bile söylemiyorum dede
ağlıyorum of çekiyorum nerdesin diyorum

bana çok erken veda ettin dede
o denizden kahve gözlerini bulut gibi saçlarını benden alıp gittin
Takken var dede onu giyiyorum arada oda küçük geliyor
biliyormusun ne kadar büyüdüm görüyormusun dede

çocuk oluyorum o çatık kaşlarım iniyor senin adın geçince
ağlıyorum üzülüyorum gene bi iç çekiyorum,
acı çekiyorum toprağına el sürmek istiyorum
küsüm gelemiyorum affet dede seni biyerlerde yaşatıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder