sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

27 Eylül 2009 Pazar

Sana hakkımı helal ettim!



Ah gönlün şimdi başka yare mesken,
Ah el çekmiyor kara sevda benden!
Sen hangi elde sevda olup açtın!

Geçmişte tebessümle kendini var ettiğin bu yürekte,
Acı sözlerle ve kendini bilmez tavırlarla
yok ettin bende ki seni!
İyi ki daha geç kalmamışım seni tanımak için,
İyi ki başarabilmişim
hastalıksı sevdana yenik düşmemeyi!
İyi ki yüreğimi uçurmuşum değerimi bilene!

Şimdi hangi sevdada ıslatırsan ıslat yüreğini;
Hiç farketmez benim için!
Kimbilir kaç sevda
durağını daha ziyaret ediceksin,
Kimbilir daha beni unutmak için kaç ismi heceleyip harflerine
böleceksin Ama bilirim;
Benim sevdamı hiç bir elde göremeyeceksin!

Ve bir daha hayatımda ne ismimi hecelere bölmene izin vericem,
Ne de harflerime değmene!
Bilirim sayıklarsın herşeye rağmen ismimi gecelere
Artık ismime,Cismime değme!
Bırak rahat kalsın,
temiz kalsın içimde ki kalan son damlan!!
Onu seninle kirletmeyeceğim!



Yok bir sitemim,
Hayatta herşey kısmet!

Ağla gönlüm,
Nasip değilmiş vuslat!

Rahat uyu yar,
Sana hakkımı helal ettim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder