sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

9 Eylül 2009 Çarşamba

SeN BeNiM HeRŞeYiMSiN 4




Sen benim havam
Sen benim günümün güneşi
Sen gecelerimin mehtabısın...
Sen bahardaki ilk adımım
Sen benim herşeyimsin...

Sen gökyüzündeki yıldızım
Sen ağaçlarımda öten bülbülüm
Sen benim her daim parlayangülümseyen
Afitab-ı hayatımsın...

Karanlık dünyamı aydınlatan ışığım
Hayatıma hayat katan varlığımsın
Sen bir hiçtim
Aynı sonbaharda yere düşmüş
Yalnız bir yaprak misali
Kayıpunutulmuş ve yalnızdım..

Seni tanımdan önce
Ben bir hiçtim sevgilim
Fakat şimdi herşeyim
Sen yanımdasın ya
Yenilmezim...

Sen de aynı şeyleri hissediyor musun bebeğim
Seni o kadar çok seviyorum ki...
Seni şimdi ve sonsuza dek seveceğim sevgilim
Sen benim hayatımsen benim bebeğimsen benim aşkımsın
Sen benim herşeyimsin
Seni o kadar çok seviyorum ki sevgili...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder