sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

9 Eylül 2009 Çarşamba

Hayatımın Kadınısın


Resimlerde soluğunu aldım,
Baktım daraldım, konuşamadım.
Ben her zaman sana aldandım
Şimdi gidiyorsun yolun açık olsun.

Sensiz geçen her zaman ölümdür bana
Hatıralar durur başucumda,
Elim varmaz seni tutmaya
Dökülür yaşlar, ağlarım sessiz...

Kanatır içimi bu son busen,
Öptüğün yer eskimez ölsem,
Alnımda yazılı kaderimdin sen
Değiştirdin kaderi, çekip gittin sen...

Şimdi anılar yıllanmış duruyor,
Seni gördüğüm an içim acıyor,
O bakışın sevgilim
Benden ben alıyor...

Hasret kaldım her zerrene,
Dualarım oldun uykusuz gecelerimde
Ve sen şimdi, kirlenmiş ellerinle,
Çalıyorsun kapımı, açamıyorum...

Sen olduğunu bile bile,
Hoş geldin diyemiyorum,
Diyemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder