sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

25 Eylül 2009 Cuma

Bir düş sokağının sakiniydim ben!..



Ben günahlarımla hüzne filizlenirken
yorulmuş dualar ordusu kelimelerim
o anın en ince sızısına sığıyordu
durup öylece
ve sadece
susuyordu
çözemediğim bakışlar kentinde
bir düş sokağının sakiniydim ben!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder