sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

18 Ağustos 2009 Salı

Nesin Sen?

sesini duydum..
acıdı canım sanmayın hazdı hissettiğim ve görmediğim bir rüya..
az önce bir gül düştü gönlüme oysa dikenleri olmalıydı..
goncasında sen kokmalıydın mesala.
öyle miydi bilemem..deniz kokuyordu.. ve bir sahilden uçmuş olmalıydı, bilemem..
kokunu da bilemem.
yorganın altında başım, geceyi örtmüşüm üstüme..
sen gece misin ki..
mavi esintilerimde saklanan, güvercin kanadında gökyüzü müsün.
başımın belası mısın yani..
gözyaşlarımı her daim ıslatan.
nesin o zaman.?
balaban acısı yüreğimi zonklatan,
şairsin yani..
bana beni anlatan..
kelimelerde ayazım, satırlarda baharım,
şiirin okyanus aşırı kıtasından gelen ve sahilimi hallaç pamuğu gibi dağıtan lodos..
evet nesin..?
Unuttuğum çocukluğumda saklı çamurlu ikonam..
saçları mısır püskülü bebeğim misin yoksa..
her yanımı kırmızıya boyayan..
nesin peki..?
şakaklarımda kar tanesi nöbetlerim, avuçlarımda kor musun.?
kanımı damarlarımdan çekip her yanıma narkoz salan..
nesin yani..
yüreğimden söküp attığım,
köklerine kiprit suyu sıktığım çit sarmaşığı, damarlarıma dolanan..
bensin demek..
çiğ taneleri altında..uykularından uyanan..

uykularım ucu kor ateşe tutulmuş fotoğraf karesi,
kenarı yanmış yüreğin..anlayacağın.
sen bana devrederken mor geceyi,
ben mavide sallandım..
hep mavi, yangınlar bile mavi..
sen mavi ben mavi.. bakışların mavi.

nesin sen..? az bir dur da söyle,
gelip gitmelerin,
içime düşmelerin, tenimin ıslaklığı, gözlerimde fer misin..
beklentilerim misin mesala..
az bir dur da söyle.. tufan olup esme tarlalarımda..
filizlerim taze yapma..
dolu olup yağma düşlerime.. dur biraz..
dokunayım nabza şerbet yüreğine,
doya doya, yılların amâlığıyla bakayım,
sende kalan bakışlarıma..

amann dur, eğlen bu durakta ne olur..
ilerisi yok yolun,
çukurlar kazdım ben olmayan hayallerine,
düş köprülerini ateşe verdim,
gidemezsin..
göz pınarlarımdan taşan sel baskını nehir yataklarında şimdi,
istesen de geçemezsin..

hem sen bilmez misin ki..
eşkiyadır bu durak,
bir gece vakti silahlarını kuşanmış basar uykularını..
hem sen bilmez misin ki..
kör kurşunlar yararken geceyi,
sevda pencereni her daim kapatmalısın,
yağlı bir kurşun delmesin diye yüreğini..

otur şimdi yanıma,
ortak ol somun ekmek arası soğanıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder