sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

2 Kasım 2009 Pazartesi

Yeniden Doğuyorum


Yeniden Doğuyorum






Hayat hikayelerim okunuyordu, gece güne girerken
Bilmem hangi ayın kaçında, kaç günahkar doğarken


Sesler yükseliyordu minarelerden es-salatü ves selamu…
Gam kaplamış tüm sokaklarımı arıyorum kendimi
Toplanmış kolu komşu kalabalık meydanda
Gönül defterim açılmış yeniden
Gözlerim kapalı okuyorum bir bir
Şahitlerim hep orda, yüzüm çok gergin
Dualar gırıla, sorgumsa çok haşin


Beyazlar  giydirmişler gönlüme
Bedenimse perişan, darbelerde yüreğim
Sevgilim yok yanımda, yolsa çok uzun
Açık kalmış pencerem, nefeste şairim
Gördüğüm doğruysa vay halime


Masumca rüyaya yatarken zor gönlüm
Yazgılarım zulmette mi duruyor
Yağıyor yağmurlar toprağımın üstüne
Kocaman karanfiller açıyor
Bende karanfillerle açarken gözlerimi
Yeniden doğuyorum seninle…




Şimdi yüreğimdeki uykudan uyanma vaktimdir
Ey yar! yeniden doğuşum; senin büyüme saatindir
Bak işte yeniden doğuyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder