sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

9 Kasım 2009 Pazartesi

Hasretim Şimdi Gözlerine







 
Uzaktayım şimdi senden çok uzakta
Baktığım her yerde sen,
Duyduğum her şarkıda sen
En kötüsüde baktığım her yarde gözlerin var.

 
Hasretim şimdi gözlerine
Hasret kaldım sesine
Hasret kaldım herşeyine
Ne zaman bitecek bu hasretlik diye
Düşünüyorum her gece
Hasretinden ağlıyorum her gece


Hasretim dedim ya gözlerine
O gözler acı veriyor şimdi bana
O gözler benim sana baktığım gibi bakmayacak bana
Biliyorum imkansız bu aşk
Benim seni sevdiğim gibi sevmeyeceksin beni
Kalbinde ben olmayacağım.
 
2007



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder