sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

5 Kasım 2009 Perşembe

Bugün Çok Mutluyum


ben
bugün çok mutluyum
çünkü seni düşünüyorum
ben her gün mutluyum
çünkü her gün seni düşünüyorum
ben her an çok mutluyum
çünkü her an seni düşünüyorum

anlatamam
ne kadar mutlu olduğumu
ama çocuklar gibi desem
seni o gülücüklerime anlatabilsem





 



ben
bugün çok mutluyum
çünkü seni düşünüyorum
keşke her gün bu şiiri yazabilsem
keşke seni anlatabilsem
ama çicekler gibi desem
güzelliğini satırlarıma dökebilsem


dediğim gibi bütün satırlarım senin için
ben çok mutluyum
çünkü seni düşünüyorum
çünkü seni 

çünkü seninleyim
.
.
.
bundan ötesi yok işte
sen benim herşeyimsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder