sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

4 Kasım 2009 Çarşamba

ACILAR YAŞANIR ANLATILMAZKİ







Beynimde sanki baloncuklar,patlıyor.
kulaklarım durmaksızın çınlıyor.
Sırtım deliniyor matkap delik açıyor.
Acılar ağrılar içine gömüldüm f.........a.
...............ACILAR YAŞANIR ANLATILMAZKİ..

Boşluğa bakar bakar,dalar gözlerim.
Kalbim başka söyler,ağzımda ayrı sözlerim.
Kimi gün feryat figan,kimi durgun günlerim.
Dünyam zifiri karanlık oldu ışık yok f........a.
..............ACILAR YAŞANIR ANLATILMAZKİ...


Boğazımda yumruk içim yanıyor.
Kalbimdeki yara durmaksızın kanıyor.
Beni gören gözler mecnun sanıyor.
Karanlığa gömüldüm çıkış yok f.....a.
..........ACILAR YAŞANIR ANLATILMAZKİ...

Şu dünyaya geldim birgün gülmedim.
Eller gibi demi devran sürmedim.
Çok acılar çektim fakat yine ölmedim.
Gömüldüm acılara battım ben f......a.
...........ACILAR YAŞANIR ANLATILMAZKİ...

İnsanlar gülüp eğleniyor hemde neşeli.

Dünya ne toz pembe nede fıstık yeşili.
Hele bilmessin , ne kasvetli HASTANE köşesi ,
Zifiri karanlık her yer gömüldüm f.....a.


ACILAR YAŞANIR ANLATILMAZKİ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder