sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

17 Aralık 2009 Perşembe

Seni, seni bi severim

Seni, seni bi severim
görürsün o zaman

Seni, seni bi severim görürsün o zaman… tatlı şey seni!
Hasta etme beni, o yosun gözlerini açıp açıp bakma öyle
Gözbebeklerindeki yaramaz, sevimli afacana hastayım ben senin
Yemyeşil ovaları, rengarenk çiçekleri yaşatıyorsun sanki bana,
İçimdeki çocuk yanlarıma arkadaş oluyorsun, haberin olsun.
O yeşil gözlere bir dalarsam, bakışlarımı alamazsam
Seni bi severim görürsün o zaman…

Penceremin pervazında, nerden çıktığını bilmediğim
Minik bir serçe var, öylesine sevimli ki
Ellerimi uzatıp avuçlarıma almak istiyorum seni
Okşamak, sevmek, en sıcak yürekliliğimle
Sevdanın kollarına atmayı, sana sevgiyi yaşatmayı istiyorum
Nereye gidersen git, eninde sonunda döndüğün omuz ben olursam
Seni bi severim görürsün o zaman…

Bir gün, bir yarışmada soru olarak çıksa karşıma…
‘’cennetin kokusunu tarif edin diye’’
İşte bu derim, işte bu saçların kokusu cennettir bana.
Ve bana gönderilen meleğimde sen olursun, olurmusun…?


Eğer sen, yalnız benim olursan,
Eğer sen yalnız benim ruhumla yaşarsan,
Seni bi severim… Seni bi severim görürsün o zaman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder