sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

29 Aralık 2009 Salı

Adını koydum sana olan sevdamın.





Rüzgara kızgınım,güneşe dargın.
Bir aşığım ben
Şiirleri hüngür hüngür ağlayan.
Gündüz umutluyum gece ise yılgın.

Ey beni bu dünyada en çok anlayan kız!
Adını feyza koydum sana olan sevdamın.
Ve sana emanet ettim
En yüce sevgisini hayatımın.

Suskun saatlerden köprü yaptım gururuma.
Adını
feyza koydum yalnızlığımın.
Ve seni yaşadım an be an
Tek başıma,gururumla yan yana.

Ey bu dünyada en çok sevilen kız!
Adını
feyza koydum göz yaşlarımın.
Ve sana ağladım gündüz gece
Şiirlerimle baş başa,adın dilimde hece hece.

Yitik umutlardan bir gelecek kurdum kendime.
Adını
feyza  koydum sensizliğimin.
Ve seninle kayboldum ansızın
Senli günlerin özlemiyle,elimde resmin.

Geceye sığınmışım,dışarı soğuk.
Bir aşığım ben
Kalemi tir tir titreyen.
Kalbimde bir umut var ama elimde derman yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder