sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

17 Aralık 2009 Perşembe

Ben sana hiç gelemedim ki…..



Ben sana hiç gelemedim ki
Sana emekleyemedim,
Yürüyemedim, koşamadım sana
Adımlarıma gülle vurdu zaman.

Elimi uzattıkça
Arkamdan takılı kaldı geçmişin çıkıntılarına kollarım
Puslu ilkbaharlardı adını andığımda
Geçen günlerim.

Seni ile başlayan devamının dilimde
Hece hece bölündüğü cümlelerim vardı
Paslı bir bıçaktı hayalin uykularımda
Ben sana hiç uyanamadım ki.

Çığlıklarım vardı korkularımla bezenmiş
Duyuramadığım Duyamadığım
Sana hiç söyleyemedim ki sesizliğimin sebebini
Senden sonra bu şehir dar gelir bana
Her sokak başında hayalin
Her rüzgârda kokun
Ve her çığlıkta sesin.

Gitmek istedim ama gidemedim
Benimkisi yokluğunla avunmak işte
Hani korkmadığımı söylerdim sana
Sen ağlamaktan korkmadın da
Ben korktum avuçlarıma düşen gözyaşlarında yanmaktan
Ben sana hiç gelemedim ki…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder