sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

17 Aralık 2009 Perşembe

Beni güzel hatırla ..




Beni güzel hatırla bunlar son satırlar….
Farz et ki bir rüzgardım esip geçtim hayatından
Ya da bir yağmur sel oldum sokağında
Sonra toprak çekti suyu…
Kaybolup gittim belki de bir rüya idim senin için..
Uyandın ve ben bittim….
            
Beni güzel hatırla
çünkü sevdim seni ben her şeyini….
Sana sırdaş oldum dost oldum  ..
Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini

            
Beni güzel hatırla
Sayfalarca mektup bıraktım sana…
şiirler yazdım her gece çoğunu okutmadım..
Sakladım günahını sevabını içimde
Sessizce gittim…
..

Beni güzel hatırla
Sana  geceler bıraktım
Sana en yorgun sabahlar…
Söylenmemiş merhaba’lar sakladım her köşeye
Vedalar bıraktım duraklarda…
Ne ararsan bir sevdanın içinde
fazlasıyla bıraktım ardımda….

Beni güzel hatırla
Dizlerimde uyuduğunu düşün

Mutlu olduğun anları getir gözünün önüne
Birazdan kapını çalan kişi olabileceğimi düşün
Şaşırtmayı severim biliyorsun?
Bu da sana son sürprizim olsun
Şimdi seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum
Beni güzel hatırla
GİDİYORUM….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder