sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

9 Nisan 2010 Cuma

YA RABBİ sen GAFURU’R RAHİMSİN




YA RABBİ
Bir hadisi kutsinde"Benim kulum bir iyiliği içinden geçirirse ,bir mani sebebiylede niyet ettiği düşüncesini gerçekleştiremezse ; o kulum için o düşüncesinden dolayı bir sevap yazarım.Eğer bir kötülüğü içinden geçirirse ve yapmazsa ona günah yazmam.Eğer o fenalığı,günahı işlerse ona sadece bir günah yazarım."buyurdun.
YA RABBİ MUHAMMED ümmetine bu lütfünden dolayı sana hamd ederiz.

KUR’ANI KERİM’inde buyurdunki; "Cenabı ALLAH’a azabından korkarak ve kabul olmasından sevap umarak dua ediniz.Muhakkak ki Cenabı ALLAH ‘ ın Rahmeti Muhsin kullarına yakındır" buyurdun.

Peygamber SallALLAHü Aleyhisselam efendimizde şöyle buyurdular."Kabul olacağına kati olarak inandığınız halde Cenabı ALLAH’a dua ediniz ve bilinizki gafil bir kalpten sadır olan duayı Cenabı ALLAH asla kabul etmez....

Sizden her hangi biriniz dua ettiği zaman istediğini büyültsün .Çünkü hiçbir şey Cenabı Hakkın kudret ve kuvvetine nisbetle büyük değildir."buyurdular.

YA RABBİ ne kadar büyük bir duamda olsa senin İlahi kudretinin yanında hiçtir ve verilmesinde senin için hiçbir zorluk yoktur.

YA RABBİ hadisi kutsinde buyurdunki;"ALLAH ‘u teğala buyurdu;Ben kulumun benim hakkımdaki zan ve itikatına göreyim.Hakkımda nasıl isterse öyle itikat etsin...Bir kulum bana ellerini açarak dua ederse ben o elleri mağfiretsiz geri çevirmekten haya edirim....Ben kulumun bana karşı olan hüsnü zannındayım.Beni andığı zaman onunla beraberim.Beni kendi nefsinde yalnız başına zikrederse Bende onu kendi nefsimde zikrederim.Beni kalabalık bir cemaat içinde zikrederse,Bende onu ı kalabalıktan daha hayırlı bir cemaat içinde anarım....Mümin kulum bana bir karış yaklaşırsa bende ona bir Arşın yaklaşırım.O bana bir Arşın yaklaşırsa bende ona bir kulaç yaklaşırım.O bana yürüyerek gelirse bende ona koşarım...Günahları affetmeye kadir olduğumu bilen kimsenin günahı her ne kadar olursa olsun Af ederim.onu bağışlarım yeter ki
Bana şirk koşmasın "buyurmuştun.

Araf suresinin 14. ve 15. ayetlerinde;"şeytan;Bana kıyamete kadar mühlet ver demişti.Sende ona ; Sen mühlet verilenlerdensin demiştin.

Zümer suresinin 53.ayetinde"De ki ; Ey kendilerine karşı günahta aşırı giden kullarım;ALLAH ‘ın rahmetinden ümidinizi kesmeyin .Çünkü Cenabı ALLAH bütün günahları bağışlayandır. Şüphesiz ki O çok bağışlayan çok esirgeyendir" buyurdun.

Ey Lütfu sonsuz olan ALLAH’ım ,Biz senden nasıl ümit keselim nasıl tereddüte düşelim ,Zira sen GAFURU’R RAHİMSİN
Ey Lütfu sonsuz olan ALLAH’ım ,Biz senden nasıl ümit keselim nasıl tereddüte düşelim ,Zira sen GAFURU’R RAHİMSİN
Ey Lütfu sonsuz olan ALLAH’ım ,Biz senden nasıl ümit keselim nasıl tereddüte düşelim ,Zira sen GAFURU’R RAHİMSİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder