sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

26 Nisan 2010 Pazartesi

Güvenmeyeceksin Aşka ......





İnsanların yüreğindeki

Acı dolu gerçeği
Bilmek mi istiyorsun
Bu rüzgara kapılmaktan korkmuyor musun

Tek başına karanlık odadaki çocuk gibi 

Meraklı korku dolu bakışlar değil anlattığım
Neyse ya es geç
Aslında tümüyle bir macerayım

Ziyafet çeken bir sokak çocuğunu

Bazende elinde balonuyla bir bebeği düşün
Demek istediğim o işte
Fakat anlatılmaz bir cümleyle

Hani gitmek istersin uzaklara

" Elveda " dersin anılara
Yüreğindeki " Gitme ! " diyen ses benim
Ama bana çok inanma , bırakıp gidebilirim

İster hainde ister melek

Aşk dediğin tehlikeli bir oyun demek
Bazen cüretkar davranıp
İsteriz onu yenebilmek

Tozlu raflardan çıkan kitabın 

Bir şairin satırlarıyım ben
Ama oku oku bitmez destanım
O anlatılan rüya gibi masallarım

Tükenmez diyipte biten bir kalem

Bazende yaşa yaşa bitmeyenim ben
Ah ! Ne sahtekarım
Onca insanı kandırdım

" Olmaz ! " deme asla 

İyi düşün , bunu unutma
Cennetin dünyadaki şubesini
Her an onunla yaşa

Tuzaktan Kurtulan bir kelebeğin

Çiçeklere konuşuyum ben
Yalnız ben bal üretmem
Bitince herşey gözyaşındır hediyem

Bir demet sevgi mi istediğin

Aman be , günü gelince biteceğim
Kumbarasını açan çocuk gibi
Heyecan neşe ve sevincim

Düşünmeye değer aslında

Belkide Uzun bir rüya
Fakat kabuslardan kaçmanın yolu
Koskoca bir sevda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder