sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

30 Mart 2010 Salı

Yar Uyku tutmadı Sen Tut/sana Beni




Sen hep ''Şah'' kalsana yüreğimin
orta yerinde…
Bir birine dolanan sözlerime inat
çöz sadece sana beni
Bak ! Avuç dolusu kor
devrik kelam’la geldim gözlerinin
ben bakan dirhemine
Akıtmadan sev sadece sana beni yar…

Yol olursam can diye sana
Sen harf harf düşermisin içime ey sevgili
Sukut olup sussam sana
Sen üstüne giyer misin sessiz kelimelerimi
Kurban etsem ben kendimi özlemine
adim adim akla kara hallerimi
Sen temize çeker misin beni
kendinde yar ?

Sabıka kaydı kabarık yüreğime sen bir
tahliye tebessüm der misin…

Dikiş tutmayan bakışlarda harap olan iniltilerimi
keser merhem sürer misin bendeki dehlizine yar…
Bırak üstümü çizsin bir avuç aciz gölge !
Sen kendinle bana bir yol çizer misin ?
Geçmiş zaman kussada kafiyesiz ezber bozan
sitemler üstümüze
İçtenlikle bir gözün kapalı düşer misin bana yar
Baksana yar
Talan edilmiş iklimlerde gönlümün sen yani

Kalbin teğet geçmeden askına mahkum hürriyetimi
Sen yazsana beni fethi zor bakışlarınla yar
Yar yeminler olsun nakarata gerek yok
Bir kerecik çalsana beni kendine
Ey sevgili ayaz tutmuş heybeme dolansana kendi ellerinle
Düşersek aşk düşersek aşk olur muyuzsenle?

Söylesene Ey Sevgili
Ölür/müsün Bende…
Öldürür müsün Beni Kendinde… ?
Eğildim geçebilersen geçsene benden yar

Hem ne fark eder ki
Nasılsa
Ölürsek aşk…
Yaşarsak aşk değil miyiz seninle
( Yar Uyku tutmadı Sen Tut/sana Beni )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder