sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

29 Mart 2010 Pazartesi

Üzülme...Yıkılma...Ağlama...



Üzülme... Yıkılma... Ağlama... Sakın..

O'ndan iste...

Umudunun tükendiğinde,
Çaresizlik içinde kıvrandığında,
Herkes seni terk ettiğinde,
Hayatın çıkmaza girdiğinde,
Sana yardım edecek birini,
Seni dinleyecek bir dost aradığında,
Etrafına baktığında,
Kimselerin olmadığını farkedeceksin belki...

Ama...
Üzülme... Yıkılma... Ağlama...
Sana yardım edecek bir dostun var...
Seni senden daha iyi bilen,
Senin çektiklerini gören,
Sana senden daha yakın olan...

Kim dediğini duyar gibiyim...
İşte bu seni yaradan Rabbin...
O'nu sev...
O'na sarıl...
Bil, öğren, yaşa O'nun sevgisini...

Sen Rabbine bir adım yaklaştığında,
Rabbin sana on adım yaklaşır...
O seni asla yarı yolda bırakmaz,
O senin daima kalbinde olarak,
Senin ona ibadet etmeni,
Dua etmeni, istemeni bekler...

Çünkü O,
Kendisine yapılan ibadeti,
Kendisine yönelen duayı,
Hiçbir eli ve gözyaşını geri çevirmez...
Bekler ki kulum bana dua etsin,
İstesin benden...

Haydi o zaman,
Aç ellerini ve Rabbin ALLAH'a dua et ki,
O da sana yardım etsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder