sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

29 Ekim 2009 Perşembe

Ben seni hiç unutmadım ki - 2


Ben seni hiç unutmadım ki
Sen benim yüreğim de saklı
Ben seni hiç unutmadım ki
Sen yüreğimin derinliğin de bir
inci

Okuyorum aşk şiirlerini nice sevgilerden
Sen geliyorsun aklıma
İzliyorum nice aşk filmlerini sevgilerden
Sen geliyorsun aklıma

Artık aşk meşk bu zamanı geride bıraktım
Bıraktım ama hülyaya da hiç yatmadım
Sen den sonra da aşkı hiç öyle tatmadım
Ben seni hiç unutmadım ki

Ara sıra açılırım denize
Sandal, yanımda bir olta birde zoka
Açılırım tek başıma ama
Belki de unutmak isterim mazilerdeki anılarımı tek başıma

Yok, artık zamanı da hiç mi hiç kovalamıyorum şimdi
Ruhum dersen bilmem, bedenim ise çok gizli,
Artık can dostum yüreğimin dili

Biz birbirimizi hiç unutmadık ki
Unutmadık ama bu dostluğumuz tertemiz
Dürüstçe ebedi.......


18-06-2007

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder