sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

21 Şubat 2010 Pazar

Zindanım sen misin ........



Bir resmin bile yok avuçlarımda
Özlemin içim de yandıkça .....
İsmindir çift hece dudaklarımda
Saat onikiyi vurunca .....

Yokluğun öyle zor yalnızlığımda
Canlanırken yüzün ağlarım .....
Ateşin yandıkça kalp ocağımda
Bil ki ruhumla ben,yanarız .....

Şimşekler çakıyor,gökler karanlık
Ürperiyor içim,sen yoksun .....
Belki de cezamdır benim ayrılık
Yollar birleşmiyor,nedendir .....

Ardından bilesin,oldum ben deli
Akıllı var mı ki, severken .....
Nedendir kaderim,böyle kilitli
Zindanım sen misin, odam mı .....

Sensiz yaşanmıyor,senden uzakta
Bir yara kanıyor,gönlüm de .....
Bilesin hayatım,binbir tuzakta
Yalnızlık çok acı,çok acı ......

Yıllardır gülmüyor,yüzüme kader
Bir de senden
gelmiyor haber,  .......
Seni benim kadar,söyle kim sever
Ağlıyor gözlerim,ağlıyor ......

Yıldızlar çekilmiş,ay parlamıyor
Geceler karanlık,ışıksız .....
Derdimi dertsizler,hiç anlamıyor
Kendi kendimleyim,sensizim ......

Vurdukça camıma,yağan yağmurlar
Sızlıyor yüreğim,arzuyla .......
Çatlıyor ömrümde,sabır denen taşlar
Geleceksen çık gel,artık gel ..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder