sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

20 Şubat 2010 Cumartesi

Bir Güzel Gördüm Allah’ım…………






Bir güzel gördüm bugün Allah’ım
Hem de ne güzel sen mi yarattın?
İnce hassas teni,
Kahverengi kaşlarının altından bakan,
Bir resim tablosu gibi alıcı gözleri vardı.
Gün batımı renginde tatlı yanakları vardı.

Bir güzel gördüm Allah’ım
İçinde öyle bir saflık vardı ki
En zehirli yılanı bile deliğinden çıkarır
En acımasızı eritir, en katıyı yumuşatır.

Bir güzel gördüm Allah’ım
Sanki bütün kötülükleri yok edecek bir gülüşü
Sanki en cesuru bile çekindirecek bir bakışı
Ağlayanı bile güldürecek bir güzelliği vardı.


Bir güzel gördüm Allah’ım
Cennetinde çıkma , kendine bağlayan
Bir güzel gördüm bugün….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder