sevdam bir inci

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem
Şu yaralı gönlümün dermanıdır sözlerin Dermanısın vuslata hasret olan güllerin
Sevdasısın bugünlerin,yarınların,dünlerin İsmini bu deli gönlüm hep andı inci tanem Sevdanla bu yüreğim hep yandı inci tanem

Hicran ateşiyle hep yansam da için için Şikayetçi değilim çekerim senin için
Nedeni yok bu sevdanın sorulmaz ki ne için Ezelden yazıldı gönlümüze bu sevdan inci tanem

Dolu dolu gözlerimde parladın inci tanem Sevdan bir kor yüreğimde hep yandı inci tanem

19 Eylül 2009 Cumartesi

Aşk duası


Rabbim


Bir insan koy kalbime


Ama o insan senin de


sevdigin olsun


Ve bana öyle bir insan sevdir ki


O insanin kalbi Seninle


sevisen bir mabed olsun.


Beni öyle bir insanla bulustur ki


benden önce


Onunla bulusmus olan sen olasin


Onunla el ele tutustugumuzda


Ikimizin uzerinde


Senin elin olsun


Bana öyle gözler göster ki


Ben o gözlerden sana bakayim


Bana öyle bir sevgili ver ki


O gözler cennete acilan iki pencere olsun


Onunla oyle bir yolda yürüyelim ki


Kilavuzumuz sen olasin ey Rabbim


Oyle bir sevgili verki bana


Ona sarildigimda kainat bize baksin


Birbirine sarilsin


Sevgimiz kurtla kuzulari baristirsin


Bize bakip seytan Adem'e secde etsin


Günah sevap ugruna kendini feda etsin


Olüler birer birer uyansin sevgimizle


Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!


Sevgimizde Muhammed sevilsin


Oyle sevelimki birbirimizi


Hz. Hatice göklerden bize seslensin


Ve desin ki;


Bak ya Muhammed


bak su sevgililere onlar bizde...


bizde onlardayiz.


Bak Askimiz birkez daha yasaniyor yer yüzünde..


Allah


Askimizi öyLe cok seviyorki binlerce insana yasatiyor

NOT:(Selman beyden alıntıdır.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder